Voľné pracovné miesta na pozíciu chyžná - upratovačka/upratovač. Zavolajte nám! +421 948 874 312

HELPDESK SLOVCLEAN – EFEKTÍVNY NÁSTROJ NA SPÄTNÚ VÄZBU OD ZÁKAZNÍKOV

Pretože nám záleží na názore a spokojnosti našich klientov, už nejaký čas využívame systém HELPDESK ako nástroj na priamu komunikáciu a spätnú väzbu. Vďaka tomu vieme poskytovať naše služby rýchlo a efektívne.

Zároveň chceme poznať názor na kvalitu našich služieb. Preto sme už pred časom spustili prostredníctvom HELPDESKU elektronický prieskum spokojnosti našich klientov cez web prostredie. Formou online výstupu dostávame na pravidelnej mesačnej báze spätnú väzbu, ktorá je dôležitá pre našich pracovníkov a ich nadriadených.

Aké sú teda výhody HELPDESKU pre nás a našich zákazníkov?
  • zvýšenie nezávislosti a návratnosti odpovedí
  • zvýšenie miery spokojnosti zákazníkov – zákazníci vidia odozvu a riešenia ich požiadaviek
  • zvýšenie transparentnosti
  • zníženie času pri vyhodnocovaní odpovedí, online výsledky a aktuálne stavy
  • zlepšenie adresnosti a spätnej väzby na pripomienky zákazníkov
Miera návratnosti spätnej väzby cez HELPDESK sa pohybuje dlhodobo na úrovni okolo 77 %, čo svedčí o tom, že naši klienti priamu komunikáciu oceňujú a naplno využívajú. Snáď sa môžeme na záver aj trochu pochváliť 😊 Podľa výsledkov sa spokojnosť s našimi službami pohybuje na úrovni 97,5%. Nesmierne nás to teší a zároveň aj zaväzuje, aby sme nepoľavili a aj naďalej poskytovali služby na čo najvyššej úrovni.

Naši klienti

Vďaka dlhoročnému poskytovaniu kvalitných služieb s nami spolupracujú klienti z rôznych oblastí.