HELPDESK SLOVCLEAN – EFEKTÍVNY NÁSTROJ NA SPÄTNÚ VÄZBU OD ZÁKAZNÍKOV
Pretože nám záleží na názore a spokojnosti našich klientov, už nejaký čas využívame systém HELPDESK ako nástroj na priamu komunikáciu a spätnú väzbu. Vďaka tomu vieme poskytovať naše služby rýchlo a efektívne.
Zároveň chceme poznať názor na kvalitu našich služieb. Preto sme už pred časom spustili prostredníctvom HELPDESKU elektronický prieskum spokojnosti našich klientov cez web prostredie. Formou online výstupu dostávame na pravidelnej mesačnej báze spätnú väzbu, ktorá je dôležitá pre našich pracovníkov a ich nadriadených.
Aké sú teda výhody HELPDESKU pre nás a našich zákazníkov?
zvýšenie nezávislosti a návratnosti odpovedí
zvýšenie miery spokojnosti zákazníkov – zákazníci vidia odozvu a riešenia ich požiadaviek
zvýšenie transparentnosti
zníženie času pri vyhodnocovaní odpovedí, online výsledky a aktuálne stavy
zlepšenie adresnosti a spätnej väzby na pripomienky zákazníkov
Miera návratnosti spätnej väzby cez HELPDESK sa pohybuje dlhodobo na úrovni okolo 77 %, čo svedčí o tom, že naši klienti priamu komunikáciu oceňujú a naplno využívajú. Snáď sa môžeme na záver aj trochu pochváliť 😊 Podľa výsledkov sa spokojnosť s našimi službami pohybuje na úrovni 97,5%. Nesmierne nás to teší a zároveň aj zaväzuje, aby sme nepoľavili a aj naďalej poskytovali služby na čo najvyššej úrovni.